Bine ati venit pe noul website CARAMEL! Pentru a putea intra in "Contul meu' va rugam sa va resetati parola AICI.

Transport gratuit la comenzi de peste 199 lei.

Returnare

Returnare

Daca produsele comandate nu ti se potrivesc ai posibilitatea de a le returna in termen de 14 zile calendarisice. Costul transportului in caz de retur este de 10 lei.

Cum pot efectua un retur?

1. Foarte simplu. Logheaza-te in contul tau Caramel si aceseaza sectiunea Returnare comanda din Istoric comenzi. Aici vei gasi toate comenzile tale, care se califica pentru retur, conform conditiilor de retur.

2. Selecteaza comanda, apoi produsul sau produsele pe care doresti sa le retunezi, motivul returului si contul bancar unde doresti sa iti restituim contravaloarea returului.

3. Dupa trimiterea cererii de retur, vei putea alege data si adresa de la care doresti sa fie ridicat coletul de catre GLS.

4. Curierul va ajunge la adresa aleasa de tine si va ridica coletul. 

3. Din momentul procesarii returului, iti vom returna banii in contul specificat in maxim 5 zile. 

 

Cum pot efectua un retur daca nu am cont pe Caramel.ro?

Completeaza formularul de retur pe care il gasesti AICI. Te rugam sa completezi toate campurile din formularul de retur cu informatiile corecte:

- numele persoanei care a efectuat comanda;

- emailul cu care ai plasat comanda;

- numărul de telefon de pe care s-a efectuat comanda;

- numarul comenzii pe care il regasesti in emailul confirmarii comenzii plasate;

- numele sau codul produsului/produselor returnate

- motivul returnării;

- numele și contul bancar (IBAN) în care dorești să fie restituită contravaloarea produsului;

 

Iti vom resituti banii in contul specificat in formularul de retur in maxim 5 zile.

Motive pentru care returul tau poate fi refuzat

Pentru ca vrem sa avem cea mai mare grija de clientii nostri, atunci cad returnezi u produ gandeste-te ca el va fi trimis alei perdsoane care si-l doreste. In acest caz, produsul returnat de tine trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

- produsul nu este în aceeasi stare in care a fost livrat: prezinta semne de purtare, este deteriorat sau nu are eticheta intacta;

- eticheta de compozitie a fost indepartata;

- ai retunat alte produse decat cele mentionate in formularul de retur;

- ai trimis coletul cu plata la destinatar sau cu ramburs.

In ce conditii nu trebuie sa achiti transportul?

In cazul in care ai primit in coletul un produs defect sau alta marime decat cea comandata, contravaloarea returului va fi suportata de Caramel.ro

Alte mentiuni

Metoda de compensare in cazul returului este: resistuirea contravalorii produselor returnate. Daca doresti sa schimbi produsele comandate cu alte marimi sau alte produse, in cazul acesta trebuie sa plasezi o comanda noua. 

Daca optezi  sa faci returul cu un alt curier decat GLS, in cazul acesta costul transportului va fi suportat de catre tine. 

Pentru orice alte informatii legate de returnarea produselor va rugam sa ne sunati la 0736 629 095 sau sa ne trimieti un email la contact@caramel.ro