Returnare
Returnare
Dacă produsele comandate nu ți se potrivesc ai posibilitatea de a le returna în termen de 14 zile calendarisice. Costul transportului în caz de retur este de 10 lei.
Cum pot efectua un retur?
1. Foarte simplu. Logheaza-te în contul tău Caramel și aceseaza secțiunea Returnare comandă din Istoric comenzi. Aici vei găsi toate comenzile tale, care se califică pentru retur, conform condițiilor de retur.
2. Selectează comandă, apoi produsul sau produsele pe care dorești să le returnezi, motivul returului și contul bancar unde dorești să îți restituim contravaloarea returului.
3. După trimiterea cererii de retur, vei putea alege data și adresa de la care dorești să fie ridicat coletul de către GLS.
4. Curierul va ajunge la adresa aleasă de tine și va ridica coletul.
3. Din momentul procesarii returului, îți vom returna banii în contul specificat în maxim 5 zile.
Cum pot efectua un retur dacă nu am cont pe Caramel.ro?
Completează formularul de retur pe care îl găsești AICI. Te rugăm să completezi toate câmpurile din formularul de retur cu informațiile corecte:
- Numele persoanei care a efectuat comanda;
- Emailul cu care ai plasat comanda;
- Numărul de telefon de pe care s-a efectuat comanda;
- Numărul comenzii, pe care îl regăsești în emailul de confirmare a comenzii plasate;
- Numele sau codul produsului/produselor returnate
- Motivul returnării;
- Numele și contul bancar (IBAN) în care dorești să fie restituită contravaloarea produsului;
Iți vom resituti banii în contul specificat în formularul de retur în maxim 5 zile.
Motive pentru care returul tău poate fi refuzat
Pentru că vrem să avem cea mai mare grijă de clienții noștri, atunci când returnezi un produs, gândește-te că el va fi trimis unei alte persoane care și-l dorește. În acest caz, produsul returnat de tine trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
- Produsul nu este în aceeași stare în care a fost livrat: prezintă semne de purtare, este deteriorat sau nu are eticheta intactă;
- Eticheta de compoziție a fost îndepărtată;
- Ai returnat alte produse decât cele menționate în formularul de retur;
- Ai trimis coletul cu plata la destinatar sau cu ramburs.
Ne rezervăm dreptul de a refuza returnarea produselor care prezintă urme de purtare sau uzură. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza returnările din partea clienților cât și clienții care au abuzat de produsele și serviciile noastre, a celor care poartă articolele și apoi le returnează. Scopul nostru este de a asigura o experiență de cumpărare corectă și de încredere pentru toți clienții noștri.
În ce condiții NU trebuie să achiți transportul?
În cazul în care ai primit un produs defect sau o altă mărime decât cea comandată, costul returului va fi suportat de Caramel.ro.
Alte mențiuni
Metoda de compensare în cazul returului este restituirea contravalorii produselor returnate. Dacă dorești să schimbi produsele comandate cu alte mărimi sau alte produse, va trebui să plasezi o comandă nouă.
Dacă optezi să returnezi produsele cu un alt curier decât GLS, costul transportului va fi suportat de tine.
Pentru orice alte informații legate de returnarea produselor, te rugăm să ne suni la 0736 629 095 sau să ne trimiți un email la contact@caramel.ro.