📦🐣 Program de Paște Comenzile plasate în perioada 18–22 aprilie vor fi procesate și livrate începând cu data de 23 aprilie. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim Sărbători liniștite! 💛

Transport gratuit la comenzi de peste 199 lei.

retur cu cont creat

retur cu cont creat

Cum pot efectua un retur?

 

1. Foarte simplu. Logheaza-te în contul tău Caramel și aceseaza secțiunea Returnare comandă din Istoric comenzi. Aici vei găsi toate comenzile tale, care se califică pentru retur, conform condițiilor de retur.

2. Selectează comandă, apoi produsul sau produsele pe care dorești să le returnezi, motivul returului și contul bancar unde dorești să îți restituim contravaloarea returului.

3. După trimiterea cererii de retur, vei putea alege data și adresa de la care dorești să fie ridicat coletul de către GLS.

4. Curierul va ajunge la adresa aleasă de tine și va ridica coletul.

3. Din momentul procesarii returului, îți vom returna banii în contul specificat în maxim 5 zile.

 

După completarea cererii de retur, vom trimite noi curierul pentru ridicarea coletului, așa că nu trebuie să faci nicio acțiune suplimentară — doar să ambalezi produsul pentru retur.
Dacă alegi să returnezi coletul la un Locker GLS, vei primi un e-mail separat, după aprobarea cererii, în care vei putea selecta lockerul dorit.