Termeni si conditii

Site-ul www.caramel.ro si magazinul online shop@caramel.ro sunt proprietatea SC BEN FATTO SRL, cu sediul in Cluj – Napoca , Str. Oasului, nr.27, jud. Cluj, cod fiscal RO 13758989, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J12/372/2001, denumita in continuare CARAMEL. Vizitarea acestui site, sau achizitionarea de produse prin magazinul online shop@caramel.ro implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, recomandam citirea cu atentie a termenilor si conditiilor.  CARAMEL isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara alta notificare.

Drepturi de autor

Intregul continut al site-ului www.caramel.ro – imagini, fotografii, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web,scripturi, programe si alte date – este proprietatea SC BEN FATTO SRL si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea , preluarea , copierea sau modificarea fara acordul companiei SCBEN FATTO SRL a oricaror elemente enumerate mai sus este interzisa si se pedepseste conform legislatiei in vigoare.

Securitatea datelor personale

Datele personale furnizate catre Caramel vor fi folosite numai in scopul declarat al acestui site. Acestea vor fi utilizate pentru confirmarea comenziilor, informarea prin email sau alte mijloace de comunicare despre actiunile ulterioare, eventualele promotii, buletinele informatice periodice etc. 

Informatiile primite de la clienti nu vor fi puse la dispozitia nici unei persoane fizice, juridice, institutii, etc., decat in cazul in care sunt solicitate justificat de catre autoritatiile in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau in cazul in care se abuzeaza in orice fel de compania noastra.

Respectam si garantam confidentialitatea datelor clientilor si ne angajam sa nu transmitem datele personale ale acestora catre terti.
Caramel garanteaza faptul ca va respecta drepturile conferite de legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

Orice utilizator poate solicita stergerea datelor personale din baza noastra de date printr-o cerere in scris trimisa companiei noastre.

Statutul de utilizator

Sunteti responsabil(a) de pastrarea in siguranta a parolei de acces la contul pe care vi l-ati creeat in acest site, orice activitate desfasurata sub numele dumneavoastra de utilizator / adresa de email fiind integral in responsabilitatea dumneavoastra. Sunteti de accord sa ne instiintati imediat despre orice pierdere a parolei sau semn de activitate neautorizata sub numele dumneavoastra de utilizator. Sunteti in deplina cunostinta de cauza ca pentru orice utilizare a site-ului nostru, pentru orice comenzi si plati facute din contul dumneavoastra in acest site sunteti pe deplin responsabil.

In momentul in care va creati un cont aveti obligatia sa furnizati informatii adevarate, corecte, actuale si complete despre dumneavoastra asa cum sunt specificate in campurile de inregistrare ca utilizator.

In cazul in care consideram ca ati incalcat aceste obligatii, ne rezervam dreptul de a va bloca accesul pe o perioada nedeterminata, fara nici o notificare prealabila.

Modalitati de plata

Plata online

Puteti opta pentru plata comenzii dumneavoastra online, cu cardul bancar. Tranzactia va fi efectuata in conditii de siguranta si confidentialitate depline, sigur si rapid prin intermediul procesorului de plati online Paymill.

Plata ramburs

In aceasta varianta plata comenzii se va face in numerar la livrare. Veti plati direct agentului firmei de curierat in momentul in care va sunt livrate produsele, iar acesta va emite o chitanta.

Pretul produselor afisat pe site este in lei si are TVA-ul inclus si nu include taxa de transport.

Totalul de plata va cuprinde costul produselor comandate plus taxele de transport.

Produsele comandate si taxa de transport trebuie achitate integral, in caz contrar nu se va face livrarea.

Livrarea

Livrarea produselor cumparate se face prin intermediul firmei de curierat Fan Courier oriunde in tara. 

Termenul de livrare este cuprins intre 24 ore si 7 zile lucratoare.

Livrarea se face de regula in 24 – 48 ore de la confirmarea comenzii dumneavoastra pentru produsele aflate pe stoc.

Pentru localitatile care nu intra in aria de acoperire Fan Courier, livrarea se va face cu Posta Romana, dupa anuntarea telefonica a clientului. 

Termenul de livrare in cazul achitarii comenzii online cu cardul se va decala cu timpul necesar confirmarii platii dumneavoastra.

Ne rezervam dreptul de a mari timpul de livrare in conditii speciale, caz in care clientul va fi anuntat din timp.

Costurile de livrare

  1. Pentru livrarea in localitati care fac parte din reteaua Fan Courier (lista aici):
    • GRATUIT pentru comenzi care depasesc 299 RON
    • 15 RON (cu TVA inclus ) pentru comenzi pana la 299 RON.
  2. Pentru livrarea in localitati care nu fac parte din reteaua nationala Fan Courier, la costurile de mai sus se adauga taxa pentru kilometri suplimentari parcursi. (0.8 RON + TVA).
  3. Pentru livrarea cu Posta Romana taxa este de 15 RON.
  4. Pentru produsele rezervate intr-unul din magazinele Caramel, nu se percepe taxa de transport.

Daca localitatea de destinatie a coletului nu se afla in reteaua nationala de acoperire a Fan Courier, cumparatorul poate alege sa ridice personal coletul de la punctul Fan Courier din cea mai apropiata localitate, caz in care nu trebuie sa plateasca pentru numarul de kilometri suplimentari. 

Daca doreste sa ridice personal coletul de la punctul Fan Courier, cumparatorul trebuie sa mentioneze acest lucru in comanda. 

Costurile de livrare sunt suportate de catre cumparator si vor fi evidentiate in factura emisa alaturi de produsele comandate.

In contul persoanelor catre care livrarea unui colet nu a putut fi finalizata cu succes, nu vom mai prelua comenzi cu plata ramburs.

Daca la primirea coletului observati eventuale probleme privind integritatea acestuia, pentru a beneficia de inlocuirea produselor deteriorate din culpa curierului veti intocmi un proces verbal de constatare in momentul livrarii. Reclamatiile ulterioare privind aceste aspecte sunt nule.

 

 

Conditii de returnare a produselor

Conform Ordonantei Guvernului nr.130 din 2000, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din site-uri , folosind tehnicile de comunicare la distanta: 

“Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta , fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.”

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, cu toate componentele si accesoriile primite la cumparare , cu etichete intacte si fara a prezenta urme de folosire, deteriorare sau uzura si va fi insotit de factura fiscala si chitanta.

Cumparatorul este obligat sa notifice Caramel intentia sa de a returna produsul achizitionat, in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea produselor. 

Clientului ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile lucratoare de la data notificarii.

Returnarea produselor se va face prin curierat rapid.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre cumparator .

Coletele care nu vor indeplini conditiile mai sus mentionate, vor fi refuzate.

In cazul returnarii unui produs care nu se afla in aceeasi stare in care a fost livrat, Caramel va considera returul ne – valid si va fi indreptatita sa refuze restituirea pretului.

Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face in cel mult 30 zile de la confirmarea returului prin virament bancar.

Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitate de catre client, nu se ramburseaza .

Valoarea obligatiilor banesti ale furnizorului fata de clienti nu poate depasi valoarea sumelor incasate. Clientul nu poate pretinde nici un fel de daune morale sau materiale peste aceste sume.

Garantia produselor

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu legea 449/2003 si O.G. 21/1992.

Produsele CARAMEL sunt garantate pentru o perioada de 30 de zile de la data livrarii .

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect, impreuna cu accesoriile aferente, precum si o copie a facturii fiscale. In cazul nerespectarii acestor prevederi , produsele pot fi returnate solicitantului fara a i se solutiona garantia.

Pentru pastrarea caracteristicilor calitative ale produselor , trebuie sa respectati recomandariile de intretinere conform simbolurilor de pe eticheta produsului. Orice incalcare a acestora duce la anularea garantiei.

Newsletter, abonare/dezabonare

Primirea newsletterului presupune completarea unui formular de catre utilizator si acceptarea neconditionata a documentului, in cazul in care nu si-a exprimat deja acest accord.

Datele preluate de la utilizator in scopul expedierii newsletter-ului vor fi folosite de catre Caramel in limitele conditiilor de securitate a datelor personale. 

Abonarea si dezabonarea la newsletter-ul site-ului Caramel este gratuita, voluntara si se poate face in orice moment urmand instructiunile din subsolul fiecarui email.

Caramel isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora va trimite newsletter, cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice utilizator sau client care si-a exprimat anterior consintamantul de a primi newsletter-uri, fara nici un angajament ulterior din partea Caramel, sau vre unei notificari prealabile a acestuia.

Limitarea de responsabilitate

SC BEN FATTO SRL nu poate fi ținută responsabilă în față nici unei persoane fizice sau juridice care folosește sau se bazează pe conținut.

SC BEN FATTO SRL nu poate fi ținută responsabilă pentru orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu /etc) ce rezultă din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informației de tip conținut prezentată sau nu pe site sau pentru orice tip de erori sau omisiuni în prezentarea conținutului care pot conduce la orice fel pierderi.

În cazul în care un Utilizator/Client consideră că un Conținut expediat prin orice mijloc de către Caramel, violează drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate să contacteze pentru detalii SC BEN FATTO SRL, conform detaliilor de contact, astfel încât SC BEN FATTO SRL să poată lua o decizie în cunoștință de cauză.

SC BEN FATTO SRL nu garantează utilizatorului sau clientului acces pe site sau la serviciu și nu îi conferă dreptul de a descărca sau de a modifica parțial și/sau integral conținutul, de a reproduce parțial sau integral conținutul, de a copia, sau de a exploata orice conținut în orice altă manieră, sau de a transfera vreunui terț orice conținut asupra căruia are și/sau a obținut acces, în baza unui acord de utilizare, fără acordul prealabil scris al Caramel.

SC BEN FATTO SRL nu răspunde de conținutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legături din conținut, indiferent de natura acestor legături. Pentru respectivele site-uri, răspunderea o poartă, integral, proprietarii acestora.

SC BEN FATTO SRL este exonerată de orice vină în cazul utilizării siteurilor și/sau al conținutului transmis către Utilizator sau Client prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), prin intermediul siteurilor, email-ului sau al unui angajat al SC BEN FATTO SRL, atunci când această utilizare a conținutului poate sau produce pagube de orice natură de partea Utilizatorului, Clientului și/sau oricarui terț implicat în acest transfer de Conținut.

SC BEN FATTO SRL nu oferă niciun fel de garanții directe sau indirecte că:

  1. serviciul/produsul va fi potrivit cerințelor clientului
  2. serviciul/produsul va fi neîntrerupt, sigur sau fără erori de orice fel
  3. produsele/serviciile obținute gratis sau contracost prin intermediul serviciului vor corespunde cerințelor sau așteptărilor clientului

Operatorii, administratorii și/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o formă responsabili pentru relațiile sau consecințele acestora rezultând din, dar nelimitându-se la, achiziții, oferte speciale, promoții, promovări, sau oricare alt tip de relație / legătură / tranzacție / colaborare / etc. care pot apărea între client sau utilizator și oricare dintre cei care își fac promovare directă sau indirectă prin intermediul siteului.

Litigii

Orice conflict aparut intre clienti si Caramel va fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti . In cazul in care acest lucru nu este posibil, competenta revine instantelor de judecata romane.

Dispozitii finale

Caramel isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari asupra site-ului www.caramel.ro, structurii acestuia sau orice alte modificari ce ar putea afecta site-ul, fara a fi necesara vreo modificare prealabila a utilizatorului sau clientului.

Imaginile prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare . Ne straduim ca atat imaginile produselor cat si informatiile pe care vi le oferim sa fie clare si conforme cu realitatea . Cu toate acestea pot interveni anumite erori. De asemenea nuantele culorilor produselor pot diferi usor in realitate datorita diferentelor de culoare dintre cea a produsului in sine si cea de pe monitorul utilizatorului sau clientului.

Caramel nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc, care nu sunt facute de administratorul site-ului.