Livrare

Livrarea produselor cumparate se face prin intermediul firmelor de curierat Fan Courier  si DPD Curier, oriunde in tara.

Termenul de livrare este cuprins intre 24 ore si 7 zile lucratoare.

Livrarea se face de regula in 24 – 48 ore de la confirmarea comenzii dumneavoastra pentru produsele aflate pe stoc.

Termenul de livrare in cazul achitarii comenzii online cu cardul se va decala cu timpul necesar confirmarii platii dumneavoastra.

Ne rezervam dreptul de a mari timpul de livrare in conditii speciale, caz in care clientul va fi anuntat din timp.

Costurile de livrare

  1. Pentru livrarea in localitati care fac parte din reteaua Fan Courier (lista aici) si DPD Curier:
    • GRATUIT pentru comenzi care depasesc 299 RON
    • 15 RON (cu TVA inclus) pentru comenzi pana la 299 RON.
  2. Pentru livrarea in localitati care nu fac parte din reteaua nationala Fan Courier si DPD Curier, la costurile de mai sus se adauga taxa pentru kilometri suplimentari parcursi. (0.8 RON + TVA).
  3. Pentru produsele rezervate intr-unul din magazinele Caramel, nu se percepe taxa de transport.

Daca localitatea de destinatie a coletului nu se afla in reteaua nationala de acoperire a Fan Courier sau DPD Curier, cumparatorul poate alege sa ridice personal coletul de la punctul Fan Courier sau DPD Curier, din cea mai apropiata localitate, caz in care nu trebuie sa plateasca pentru numarul de kilometri suplimentari. 

Daca doreste sa ridice personal coletul de la punctul Fan Courier/DPD Curier, cumparatorul trebuie sa mentioneze acest lucru in comanda. 

Costurile de livrare sunt suportate de catre cumparator si vor fi evidentiate in factura emisa alaturi de produsele comandate. 

In contul persoanelor catre care livrarea unui colet nu a putut fi finalizata cu succes, nu vom mai prelua comenzi cu plata ramburs. 

Daca la primirea coletului observati eventuale probleme privind integritatea acestuia, pentru a beneficia de inlocuirea produselor deteriorate din culpa curierului veti intocmi un proces verbal de constatare in momentul livrarii.

Reclamatiile ulterioare privind aceste aspecte sunt nule. Dupa efectuarea comenzii clientul va fi contactat telefonic pe numarul introdus la datele personale din contul lui, de catre un reprezentant Caramel.  Comanda va fi livrata numai dupa confirmarea telefonica. In cazul in care clientul nu va putea fi contactat la telefon, comanda va fi anulata.